GC68E5D Het Pluishuis

Het Pluishuis (Letterbox)(Large)(GC68E5D) von Ed&Pluis (2/1.5)

Bericht inhoud:
Jillisvm
Het is een erg mooi gemaakte geocache waar heel wat werk in zit. Is erg leuk om deze gedaan te hebben.

Dehofjes
Het is een mooie cache voor jong en oud. Ook ons werd vandaag gevraagd deze cache te nomineren. Want hoe meer stemmen hoe beter.
Dat doen wij dan ook graag om de CO te helpen.

Veldfles
Geen woorden voor, dit moet je zien en meemaken.

Niekie28
Deze cache heeft echt een grote WOW factor, erg jammer dat je maar 1 favo kunt geven. Een prachtige voortuincache waar de CO duidelijk veel werk van heeft gemaakt.

ZoekertjesNL
Super mooie grote cache die zowel voor jong als voor oud super gemaakt is.

Ronnoo
Deze letterbox verdient gewoon de vermelding "Parel van de maand". De cache is zo mooi en solide uitgevoerd dat deze erg lang zal bestaan. Het is zeker de moeite waard om deze van dichtbij te aanschouwen en zelf ervaren hoe mooi het is... het Pluishuis! Bij elk bezoek krijg je ook een woodie... wat wil je nog meer. Tevens is de kans groot dat je eigenaren zult aantreffen en zij vertellen de in en outs van de letterbox!

Itsmemarrie
Het is veruit de mooiste cache die ik gezien heb. Ik kon enkel wauw uitbrengen toen ik hem zag! Inclusief grote kauwgomballen automaat die werkte en waar de code voor deur 2 uit kwam. Echt geweldig!!

JYRLA
****** Meer dan 6 sterren ******
De inzet en uitvoering om deze voortuin cache zo prachtig mooi en technisch goed te maken moet vele maanden aan werk gekost hebben.
En dit zal ook best wel wat gekost hebben om dit zo te kunnen uitvoeren.
Deze cache verdient het zonder meer om door vele cachers gezien, gelogd en bewondert te worden.
Antworten

Zurück zu „BetterCacher in The Netherlands / Nederland“